Tovább feszített húr: friss kémfotókon az 540 lóerős BMW M4 CSL
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M4 Competitionnel sem maximálisan elégedettek.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M4 Competitionnel sem maximálisan elégedettek.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
A 2-es széria legsportosabb modelljének álcázófóliás prototípusait már javában tesztelik a Nürburgringen.
A vászontetős 4-es BMW motorjában találtak még 81 extra lóerőt.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
A bajor gyártó már javában teszteli a kupé fogyókúrára fogott sportosabb változatát.
Ha kell, meglepően keveset fogyaszt, és ha kell, olyat lehet vele élményautózni, hogy nemcsak a sofőr, hanem mindhárom utasa is elismerően csettint. Gut gemacht, ahogy a német mondaná.
A bajor márka legizgalmasabb és messze nem olcsó autói a koronavírus-járvány ellenére is igen jól fogynak.
A szupersportos vászontetős kabrió várhatóan nem lesz sokkal nehezebb a kupé változatnál.
Néhány hónappal piaci bevezetésük után az új BMW M3 és az M4 Coupé is kapott egy-egy jófajta teljesítménynövelő csomagot a G-Powertől.
A három M-es sportkocsin kívül a gyártó első M-es motorkerékpárja is a csapat részét képezi.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.